Hei Vieras
Vedonlyöntivihjeet

Rekisteröidy ilmaiseksi Voittovihjeiden jäseneksi. Saat heti käyttöösi kaikki ominaisuudet, aktivoit vihjeseurannan ja voit osallistua keskusteluun.

Vihjeiden lisääminen

• 0 Vastauksia
  • 1904 Lukukerrat
Vihjeiden lisääminen
« : 08.06.18 15:51:38 »
Voittovihjeiden jäsenet voivat lisätä veikkausvihjeitä lomakkeella, joka aukeaa "Lisää vihje"-napista. Lomake on käytössä foorumin kaikilla sivuilla.

Lomakkeessa on seuraavat kentät:
Kohde - Ottelun tai tapahtuman nimi
Päivämäärä - Päivämäärä ja kellonaika. Joko kirjoittamalla tai valitaan kalenterikuvakkeesta aukeavasta kalenterista päivämäärä ja kellonaika.
Laji - Urheilulaji tai tapahtuman tyyppi (esim. Ampumahiihto, Laulukilpailu). Suosituimmat lajit valittavissa suoraan listalta, muille lajeille syöttöön tekstikenttä.
Sarja - Sarja, turnaus tai tapahtuman tyyppi (esim. MM-kisat 2018, Euroviisut)
Pelimuoto - 1x2, Tulosveto, Tasoitusveto, Yli/Alle, H2H, jne.
Veto - Kohteeseen valittu merkki
Panos - Panos välillä 1-10. Panostus vaikuttaa vihjeseurannan tilastoihin.
Kerroin - Kohteen kerroin
Vedonvälittäjä - Parhaan kertoimen tarjoava vedonvälittäjä. Uusia vedonvälittäjiä lisätään pyynnöstä.
Perustelu - Perustelut vihjeelle.

Vihjelomake palauttaa vihjeen tallentamisen jälkeen vihjekoodin. Vihjekoodin kopioimalla ja liittämällä keskutelualueen viestiin saa vihjeen näkyviin alla olevassa muodossa. Vihjekoodissa oleva numero on vihjeen järjestysnumero, jonka perusteella vihjekoodin voi rakentaa itsekin.Vihjeen järjestysnumeron näkee vihjeseurannasta.

18.06.2018
Belgia - Panama
MM-kisat 2018

Kokonaismaalimäärä:2-3
kerroin:1.90

Mixu: Panama on tehnyt viidessä edellisessä harjoitusottelussa vain yhden maalin. Belgia puolestaan on maaleja mättänyt enemmänkin, varsinkin heikompia vastustajia vastaan. 3-0 voisi olla realistinen lukema tähän otteluun.

MM-kisat 2018